Subject: FW: Riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 11:47:02 +0300

From: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 18, 2025 3:54 PM
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistlus

Tere

Saadan liiklusvälise tegevuse loa taotluse korraldaja nimel koos tema
allkirjaga.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.waymark.ee <http://www.waymark.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 18. juuli 2025 12:48
To: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistlus

Tere

Taotluse peab esitama korraldaja oma nimel ja oma allkirjaga

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: reede, 18. juuli 2025 09:24
Adressaat: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistlus

Tere

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud riigitee 20117 km 4,0
jooksuvõistluse AJLK skeemi ja liiklusvälise tegevuse loa taotluse.

Piirkiirus on alandatud 50 km/h-ni, kuna kuigi sõidutee ületus toimub vaid
ühes kohas, on piirkonnas seoses võistlusega suurenenud liikumisaktiivsus,
sealhulgas korraldusmeeskonna liikumine.

Võistluse toimumise aeg: 09.08.2025 kell 13.00-15.00.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.waymark.ee <http://www.waymark.ee/>

From: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 16. juuli 2025 22:54
To: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistlus

Tere!

Tutvusin esitatud ajutise liikluskorralduse skeemiga ja mõned
tähelepanekud:

*	Arusaamatuks jääb kiirusepiirangu 50 km/h teelõigu pikkus, kui
teeületus toimub ainult liikluse reguleerijatega teekõigul. Skeemil võiks
olla võistlusraja kulg riigimaanteel ja selle vahetus läheduses.
*	Skeemil lõpetatakse kiirusepiirang Rapla suunalistele sõidukitele
enne tee 20120 ristmikku, kuigi statsionaarne kiirusepiirang 70 km/h peaks
ulatuma peale tee 20119 ristmiku.

Arusaamatuks jääb võistluse toimumise kuupäev.

Kooskõlastatud ajutine liikluskorralduse skeem ei anna võistluse
korraldamise luba riigimaanteel.

Selleks tuleb esitada asjakohane taotlus koos ajutise liikluskorralduse
skeemiga, mille alusel väljastatakse luba.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

From: Veronika Lehmus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, July 14, 2025 8:28 AM
To: Valdo Jänes < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistlus

Tere

Saadan kooskõlastamiseks riigitee 20117 km 4,0 jooksuvõistluse AJLK
skeemi.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.waymark.ee/> www.waymark.ee